درگذشت پدر گرامی آقای دکتر جزنی و برگزاری مراسم ترحیم آنمرحوم در تهران

عکس :جناب آقای دکتر جزنی

دوستان:

باخبر شدیم پدر گرامی جناب آقای دکتر جزنی فوت نمودند، ضمن عرض تسلیت صمیمانه به ایشان ، صبر وسلامتی را برای بازماندگان آنمرحوم مسئلت مینماییم .

آقای دکتر جزنی عضو هیئت محترم مؤسس دانشگاه و معاون امور دانشجویی می باشد .
ایشان در سال گذشته ، به بهانه ی نیمه شعبان از دانشجویان ورودیهای سال های اولیه تاسیس دانشگاه دیلمان (بطور خاص ورودیهای 84 و 85 ) برای برگزاری و حضور در جشنی به اتفاق همه ی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه دعوت نمودند .
آندسته از دوستانی که در محل برگزاری جشن (سالن اجتماعات شهردای لاهیجان) حضور یافتند تصمیم گرفتند بعد از پایان جشن و برش کیک 14 متری خداحافظی از یکدیگر را به تأخیر انداخته و به اتفاق همدیگر به ساختمان دیلمان یونی بیایند و در لابی خاطره انگیزش مشغول یادآوری خاطرات اولین دانشگاه دوران تحصیلی شان بشوند.

با این اوصاف برای دوستانی که ساکن تهران می باشند و تمایل به اظهار همدلی با آقای دکتر جزنی را دارند ، آدرس و ساعت برگزاری مراسم ترحیم در ادامه آورده شده است :

مراسم سوم آن مرحوم روز چهارشنبه 93/1/27 ساعت 17/30 الی 19
واقع در : تهران- مسجد فخر (نرسیده به میدان بهارستان - واقع در دروازه شمیران) برگزار می گردد.

ضمناً مراسم شب هفت آن مرحوم روز جمعه مورخ 93/1/29 از ساعت 11/15 الی 12/45 واقع در: تهران- مسجد الرضا (خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر) برگزار می گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 27 / 1برچسب:درگذشت,پدر,دکترجزنی,معاونت,دانشجویی,دانشگاه,دیلمان,لاهیجان,مراسم ترحیم,دیلمان یونی, | 8:18 | نویسنده : امور دانش آموختگان |